17 października 2014

10 faktów o mnie - Jorge Blanco

Na potrzeby serialu Violetta został stworzony program "The U-Mix Show". Właśnie w tym programie część obsady Violetty dawała 10 faktów o sobie. Nie zabrakło tam oczywiście Jorge. Tłumaczenie filmiku znajdziecie w dalszej części posta.
http://i.ytimg.com/vi/WoE1t7R3uvg/maxresdefault.jpg

1. Pierwszy raz, gdy się zakochałem byłem bardzo nieśmiały, a ta dziewczyna nic do mnie nie czuła.
2. Mój pierwszy pocałunek też był bardzo nieśmiały. Nigdy nam się do tego nie śpieszyło, aż w końcu nasi wspólni przyjaciele zamknęli nas i kazali nam się pocałować.
3. Bardzo dobrze słucham dużo, ale aby mówić dużo trzeba odpowiednio dobierać słowa.
4. Na starość chciałbym być typowym, zabawnym dziadkiem
5. Najbardziej wstydliwa chwila w moim życiu była, gdy mieliśmy mały koncert, gdzie mogliśmy na każdym kroku, bo była taka scena (pokazuje jaka była), zostawić mikrofon i zostawiłem go tak, że się włączył i zderzając się ze wszystkimi usłyszałem hahaha i brawa publiczności.
6. Podczas najbliższych podróży chciałbym odwiedzić Paryż
7. Jak wakacje to wolę plażę od gór
8. Film z ostatnio obejrzanych, który najbardziej lubię to The Avengeres
9. Jeżeli nie byłbym aktorem to chciałbym być piłkarzem, koszykarzem. Zawsze lubiłem wszelką aktywność.
10. Bardzo chciałbym spotkać Bruno Marsa, ponieważ jest niesamowitym piosenkarzem i muzykiem.



Co o tym sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz